luni, 8 mai 2017

I can't unlove you

Mă gândesc la mirarea pe care trebuie să o simţi înainte de a te naşte, la abisul dintre confortul acvariului matern şi zgomotul din afară. Cred că sentimentul de dinaintea morţii e asemănător. Îmi este frică de zbor, de înot, de viteză, de furtună, de cutremur şi de indiferenţă; îmi este frică de moarte.

Dacă voi fi conştientă înaintea trecerii, mă voi asemăna unui avion pe pista de decolare şi voi şti să mă desprind de sol asemenea celorlate avioane care au decolat înaintea mea. Îmi voi trăi moartea ca pe o plecare de rutină, pentru că asta şi este: viaţa şi moartea ca un fel de buclă Moebus.


Timpul şi gravitaţia vor să ne-ascundă sub pielea pământului
de unde ne evaporăm şi cădem înapoi
sub formă de petale, fluturi şi ploi
Am lacrimi înnodate în mine, strălucind neobişnuit de frumos,
Iar astăzi au căzut peste buza de jos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu