marți, 21 mai 2013

Sedinta cu parintii

Ieri seara. Pe scaune mici de pana si eu care-s relativ scunda, am stat cu genunchii la gura. S-a vorbit despre evaluari, serbare (in Poiana, sic!), lectii de tenis, drumetii de juma' de zi, lectii de muzica, inot, august cand gradinita va fi inchisa (oare ce fac toti parintii o luna? se descurca! si apoi rasufla usurati cand reincepe programul), si ta-da-da-da-da s-a vorbit despre scoala! ha? Da, da, despre clasa 0 cea pregatitoare, teste pentru cei care nu implinesc 6 ani pana la 31 august, optiuni si consecinte pentru cei care nu trec (sau nu doresc sa participe la) "testarea", programa de la grupa mare, seriozitatea cu care din gradinari se vor transforma in scolari si brusc m-a lovit realitatea: there's no way back and there's no way out.

Un comentariu:

  1. Monia, acum nu stiu cum e la voi sau in alte parti. Eu mai ca as fi fost in stare sa ii scot hartie Theei ca nu e pregatita de cls 0. Am fost inspirata si am inscris-o intr-o clasa cu numai 15 copilasi si invatatoarea e super.

    RăspundețiȘtergere