luni, 22 octombrie 2012

De la ... la !!!

Am cinci caiete-jurnal, de forme si grosimi diferite, cu coperti desenate de mine, sau din piele coniac, cu cotoarele ingalbenite si colturile tocite. In liceu scriam aproape zilnic, am vrut sa le transcriu odata - sinteza-compilatie de confuzii pubertine; poate chiar voi reevalua ideea in caz de improbabil plictis.

In facultate scriam de cateva ori pe saptamana, iar uneori scrisul e deformat de furie sau vin alb. In primii ani dupa facultate am scris tot mai rar, in genere pe teme de criza sentimentala, pe care o cultivam apasat. Am mai scris si dupa ce m-am maritat, mai mult scrisori si eseuri mici, de poseta. Din ce in ce mai rar si din ce in ce mai concis.

M-a frapat transformarea punctelor de suspensie din primele pagini, in semnele de exclamare din ultimele notite. Cred ca reflecta fidel transformarea mea din omida pansiva in fluture determinat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...